onsdag 25 september 2013

Wiggler on tour

Våra säljare är ute och reser och besöker butiker. Fick lite trevliga bilder igår och hittade lite andra bilder på nätet där man ser lite av våra produkter på väggarna. Har er butik en snygg display där våra varor syns så får ni gärna fota och skicka bilderna till oss på news@wiggler.se



Olssons Fiske la precis ut på Facebook att dom har fått hem de nya färgerna på Bomber 14A, 15A och 24A. Alla trollingfavoriterna för Vänern och Vättern. 25 A kommer även komma i dessa färger till våren..



Ulricehamns Sportfiske satsar på stövlar ifrån Wiggler, här med en barnmodell från Grizzly som klarar kyla ned till -30C och endast väger ca 179gr. Finns i storlek 22-37.


Från Fiske och Outdoor i Jönköping kommer tre fina bilder. Butiken satsar på varor ifrån Bomber och skyltar väldigt trevligt och inbjudande


Wollmars hemsida hittar jag en Personlig favorit i "måste-ha-tillbehör" Spro Stinger Spikes... Ett måste i varje seriös gummifiskares låda..

Tero Paaki var med S-O Larsson från Mieko fishing på deras fiskecamp i Mehamn. Robert Jonsson från Nyttfiske.se var även med och förevigade Tero med en 70 kg´s Kolja enligt rykten på facebook. För mig e det en liten söt Hälle med en mindre söt fiskare. Fiskaren på bilden hade däremot med sig glasögon från Wiggler i bagaget som syns på fotot. Kanonsköna och prisvärda enligt Tero.

Som sagt, maila in bilder ifrån er butik på något ni vill skall synas på bloggen. news@wiggler.se


Fiske då? Jo vart ute och testade ett nytt vatten och med mig så hade jag Håkan och Hans-Jörgen från Wiggler. Fisk fick vi.... Inte var dom stora men ibland så får man nöja sig med det lilla.

I helgen blir det lite sightseeing på Mälaren inför finalen i Sportfishmasters den 12/10... Med mig har jag Tero Paaki och hans något tjötige grabb Petter. Silvertejp är införskaffat....

Petter, en Sportfiskare av rang....